sarayaintheworld.reismee.nl

2 maanden nog maar.

het is weer tijd voor een blogje , wantnatuurlijk heb ik de afgelopen maand weer genoeg gedaan en over te vertellen. de maand mei is ook echt weer gevlogen en neem aan dat de aankomende 2 maanden dat ook gaan doen.

na dat ik de vorige blog geschreven heb, over de watervallen enz heb ik nog een lekkere drukke week gehad vol werk zoals elke week. in het weekend van de 12/13e ben ik lekker uitgeweest en heb ik de rest van mijn weekend in Brooklyn gespendeerd zijn we lekker alle martkjes en winkeltjes daar af gaan lopen ! dit samen met annelies , een meisje uit nederland die als au pair voor een paar weken in brooklyn woont , helaas gaat ze over 2 weken al weer weg. het weekend erna had een een au pair meeting , het was erg gezellig we zijn toen naar een overlucht museum geweest wat erg fijn was want het was buiten zoals bijna elke dag hier ondertussen 25 graden en de zon scheen, daarna zijn we nog gezellig met zen alle naar het strand geweest. ook op de zondag zijn we naar het strand geweest dat is het fijne van zo dicht bij het strand wonen kan ik je wel vertellen! annelies was dat weekend naar mij toe gekomen om een kijken te nemen op long island ! toen na een druke maar niet al te lange week vol werk was het memorial day weekend. de familie ging op die donderdag al weg naar arizona voor een lang weekend dus was ik een lang weekend vrij. daar heb ik natuurlijk lekker van genoten.

op vrijdag besloten om toch maar uit tegaan terwijl ik eigelijk nit wilde maar ben blij dat ik wel ben gegaan want het was weer super gezellig en bij de tijd dat ik thuis was, was het licht buiten en konden we lekker overdag slapen. na redelijk uitgeslapen te zijn zijn we richting ny vertrokken , eerst lang bij annelies om daar onze spullen af te gooien want daar zijn we savonds gaan slapen. daarna zijn we naar central park gegaan, aangien we alle 4 daar nog niet echt aan toe waren gekomen. daar hebben we dus de hele dag rondgelopen om elk gedeeltje te verkennen alle beelden , bruggen, enz enz het was echt heel erg leuk en een lekkere relaxte dag eigelijk. daarna zijn we terug gegaan naar brooklyn wat gaan koken eten en slapen want de dag erna op zondag zijn we naar 6flags gegaan. half 7 op 8 uur in de bus en richting new jersey want dat is waar 6flags is ongeveer 2 uurtjes rijden. goed te doen dus. het was echt een super leuke dag met super veel achtbanen en de hoogste en een na snelste achtbaan van de wereld die duurt 26 sec en was echt helemaal geweldig. we hadden nog geluk ook want het was super lekker weer. na savonds laat thuis gekomen te zijn, lekker het bed in en maandag naar het strand geweest om lekker nog een dagje te relaxen.

savonds heb ik de familie nog lekker opgehaald en toen was het weer een weekje gewoon werken. afgelopen weekend heb ik niet zo een spectaculair weekend gehad als vorig weekend maar het was wel leuk en verdrietig het was namelijk het afscheid van een van vriendinnen uit duitsland. daarom zijn we zaterdag hier naar een soort van bar/club op long island geweest om zo haar jaar echt leuk op de plek waar ze een jaar heeft gezeten af te sluiten. op zondag zijn we nog naar het strand en uit geweest voor eten. maandag avond hebben we nog een soort van surprise party voor haar gehouden in starbucks dat was echt nog een super leuk einde en disdag is ze weg gegaan. en woensdag is nog een andere vriendin uit zuid afrika ook weg gegaan.

au pairs komen en gaan nu echt op het moment. wat een heel raar gevoel geeft omdat ik weet dat er nog maar 1 meisje voor mij gaat en dat ik dan aan de beurt ben om te gaan. waar ik blij om ben want ik vind het leuk om iedereen weer te zien maar ik ga het hier ook wel heel erg missen, de familie , het leventje hier en mijn vrienden natuurlijk. nog 2 maanden voor ik het weet is het voorbij de volgende keer dat ik schrijf ben ik al weer klaar met werken en ga ik bijna naar california. de keer dat ik daarna zal schrijven zal ik er net vandaan zijn en kan ik zeggen tot morgen , dat gaat echt heel raar zijn ! tot snel kan ik toch nu wel gaan zeggen. ik hoop dat het in nederland ook allemaal heel goed gaat !!

Reacties

Reacties

Oma

Wat een leuke dingen beleef je daartoch!. Geniet de komende maanden van de typische "States"dingen en dan....terug naar je roots.Wij kijken naar je uit!!!

Cheyenne

De tijd vliegt echt voorbij! 2 maandjes nog maar. Dat je nog maar lekker mag genieten van je laatste maandjes. Veel leuke dingen mag meemaken en lekker veel starbucks op ons drinkt!

xxx

Frans

Hallo Saraya,
Als ik het zo lees begrijp ik wel dat de komende 2 maanden voor jou wel heel kort zullen zijn. Je bent zo lekker veel op stap en je ziet zoveel moois en leuks naast je werk dat ik er bijna moe van wordt. Ik zou ook wel eens zo'n baantje willen hebben. Geniet er nog maar lekker van en dan zien we elkaar daarna weer eens. Hier gaat alles gelukkig ook goed.Liefs uit Julianadorp

saraya

dankjullie , ik zal zeker nog genieten voor jullie het weten ben ik alweer in nederland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active