sarayaintheworld.reismee.nl

3-2- 1 !

ja 1 maand nog maar. wat aan raar idee kan er niks ander van maken. aan de ene kant heb ik nu toch wel zin om na mijn reis naar callifornia naar huis te gaan. Maar aan de andere kant ga ik hier alles heel erg missen heb hier nu zoveel lol. mischien wat extra nu omdat ik vakantie heb maar dan nog !

dus ja waar was ik gebleven wat heb ik allemaal gedaan het weekend na de blog dus dat was de 9e ofzo heb ik een rustig weekend gehad, niet veel gedaan beetje strand want dat is wat we hier op het moment erg veel doen , naar het strand gaan. het weekend erna had ik mijn au pair meeting , wat echt een hele leuke was. we hadden een picnik dus iedereen nam iets mee vanuit hun land dat was echt heel erg leuk en lekker en toen hebben we gepraat over wat voor verschillen er zijn in onze landen dus het was nog best leerzaam ook. dat weekend zijn we ook weer uitgeweest. en eigelijk zoals altijd was dat super gezellig kan ik wel zeggen. deze week niet in de stad maar gewoon op long island. en op de zondag hebbenw e heerlijk een bbq gewoon met de familie gehad dat was ook gewoon super gezellig ! de week erna was in uitgenodigd om uit te gaan in de stad en hoewel ik daar eigelijk niet zoveel zin in had toch maar gegaan. daarvoor eerst nog lekker overdag naar het strand geweest en nog gebbqt want ja daar is het hier toch wel wer voor met iedere dag rond de 30 35 graden. super lekker dus en echt zomer. `toen we in de stad waren was het ok maar we waren al weer vroeg thuis omdat het gewoon niet zo leuk was ! de dag erna zijn we ook weer lekker naar het strand geweest overdag en ondertussen zit er dus al wat kleur op onze huis haha.

hierna was het nog maar 2 dagen werken en dat was inpakken opruimen klaarzetten enz. want de 26 hebben ik en anthony , de kinderen en feikje naar het vliegveld gebracht en zijn ze naar nederland gevlogen. ook hebben ze daar de nieuwe au pair ontmoet. afscheid nemen was niet echt heel verdrietig verder aangezien ik het alleen als een goed jaar zie en weet dat het niet de laatste keer is dat ik ze zie. dus ik ben al een week geen au pair meer maar nu een soort van catsitter haha want ik zorg wel dat de katten krijgen wat ze moeten en pas op het huis. feikje is wel woensdag terug gekomen en die gaat een dag voor mij weer weg.

bronx geweest om naar een yankee game te gaan dat was ook echt super gezellig en we hadden hele goede plekken lekker in de zon. na de game zijnw e nog gaan rond dwalen in de bronx omdat daar ronnies shore store zit, mensen die jersey shore kennen , kennen ronnie ook en die heeft daar dus zijn eigen winkel echt heel leuk en super aarige mensen allemaal. savonds had ik nog een vaarwels feest van een vriendin uit colombia en toen zijn we nog naar het strand geweest om vuurwerk te kijken want deze weken is er overal vuurwerk. op zondag en maandag zijn we weer gaan chille op het strand wat eigelijk nu niks bijzonders voor ons meer is aangezien we daar nu kind aan huis zijn. op dinsdag ben ik gezellig bij een vriendin geweest en op woensdag was het de 4th of july , of independice day !! we zijn overdag naar de stad gegaan, zijn daar naar coney island geweest waar het super druk was maar was wel echt heel gaaf om te zien en er te zijn het was alleen wel echt bloedheet. savonds zijn ew richting de hudson river gegaan waar de vuurwerk show was, dus was bijna een uur lang vuurwerk en echt super gaaf. ben dan ook suerp blij dat ik daar heen ben gegaan want het is iets om nooit te vergeten. op donderdag was het een lekekr chilldag in de tuin boek erbij en genieten maar van de zon. op vrijdag heb ik sochtends een vriendin ontmoet smiddag nog naar de mall geweest en gisteravond zijn we lekker uit geweest heb me helemaal kapot gelachen als bob zijnde want wat mensen al niet doen als ze te veel op hebben is gewoon om te lachen ! ik heb dus goed veel goede herrineringen aan mijn jaar amerika.

nu is het nog 12 dagen voor ik naar california ga en daarna kom ik alweer naar huis. de tijd gaat super snel !! dus het is nu echt tot snell !!

Reacties

Reacties

Frans

Hoi Saraya,
Komt er toch al weer snel aan een leuk jaar voor jou. Zoals ik heb kunnen lezen heb je het met plezier gedaan en ik denk dat je ook wel het nodige gezien en geleerd hebt. Geniet nog van deze laatste dagen en ik hoop dat als je terug bent we elkaar gauw weer eens zien. Nog veel plezier en een hele goede terugreis. Liefs uit Julianadorp van Frans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active