sarayaintheworld.reismee.nl

verliefd

pakkende titel dacht ik zo, trek ik mooi meteen iedereen zen aandacht. dit aangezien ik ondertussen al een week hardstikke verliefd ben op 14 lieve jongens, en een super mooi land. ik heb het dus tot nu erg naar mijn zin. het is wel erg wennen maar dat is altijd wel.

nou daar begint men nieuwe avontuur dan, 16 uur vliegen, overstappen in amerika en bij voorbaat als stress op schiphol. gelukkig werd ik uitgezwaaid door 4 hele lieve mensen. Nog een hele dikke bedankt/ knuffel daarvoor. ik kwam dus in de avond laat aan in quito, daar werd ik opgehaald door vrijwilligers van het project in quito en een van de padres hier. na een nacht in quito op het project geslapen te hebben, ben ik daar de volgende dag samen met een vrijwilliger van ambato waar ik ook zit even de stad in gegaan. super mooi, meteen helemaal fan. in de middag zijn we met de bus naar ambato gegaan waar ik meteen een warm welkom kreeg. de jongens meteen een beetje leer kennen en ze vooral heel nieuwschierig zijn. de zaterdag was vooral veel voetballen, spelletjes spelen enz. een beetje aankijken. De zondag ben ik met de jongens mee naar de kerk hier geweest, wat er hier feestelijker aan toe gaat dan in nederland moet ik zeggen. dit was de eerste keer echt ambato zelf in en zo kwam ik er achter dat ik best ver van het centrum af zit. de zondag was verder ook veel leuke dingen doen. zo zit het weekend dus goed vol. door de week is het een ander verhaal en is iedere dag zo goed als het zelfde. in de ochtend gaan de jongens naar school. deze breng ik mee weg samen met de congiere in een busje. als ik dan terug kom zijn er nog 4 jongens waarvan er 1 in de middag naar school gaat en dus in de ochtend vaak huiswerk maakt. verder maken de jongens verder het terein hier schoon. maar hoe ziet dat terein er dan uit, nou het is een redelijk grote boederij met in het midden een aantal verschilende huisjes. in 1 woon ik, in 1 de grote jongens en in 1 de kleine, dan heb je nog de eetzaal, de keuken, kantoren en nog wat andere huisjes. dan verder met de week/ dag indeling, oom 12.30 gaan we de jongens en andere kinderen van de scholen ophalen, ja het zijn verschillende ( 5 ) scholen. daarnaast komen er nog veel meer kinderen. die gaan eten om 13.30. ze moeten dan netjes in rijtjes gaan staan ( formatie) en dan een riedeltje van de kerk opzeggen wat in het spaans mij veel te snel gaat. in de middag maken de kinderen op het terein dan hun huiwerk. door middag van hulp van mij en andere vrijwilligers die hier lopen. en ook mensen die hier werken. hierna gaan de kinderen die hier niet wonen naar huis en blijven de jongens op het terein spelen tot het etens tijd is. rond 19.00 uur. altijd voor het eten in formatie en het riedeltje die ik dus makkelijk ken over 3 maanden. dan douche naar bed en dan gaat de volgende ochtend de wekken om jawel 0500 uur. FIESTA. dat is een beetje hoe het er hier aan toe gaat. natuurlijk nog heel veel andere leuke dingen, zo ben ik donderdag met een van de jongens naar een parade geweest waarin hij mee liep. zo een heel stuk ambato gezien heb en zijn we in de avond uit eten geweest, verder is er hier de hele dag muziek, dansen en voetbal, dus ik vermaak me wel. en natuurlijk zijn er ook dingen die ik anders zou doen maar ja dat blij je overal houden. IK BEN FAN !!

waarschijnlijk vergeet ik de helft te vertellen maar vraag maar raak !!!

Reacties

Reacties

rianne

Wat goed om te lezen dat je het naar je zin hebt!

SHOT

Lieve Ran,

Ik ben mega, super, trots en blij, super dat je het zo naar
je zin hebt. Even wennen natuurlijk, maar jij komt er wel!
Snel skypen, ben super benieuwd naar je avontuur. Genieten!

Hasta pronto,
SHOT

Frans

Hallo Saraya,
Wat ben je nu weer aan het doen? Spaans leren is één ding, maar 14 x verliefd is wel veel ineens. Ik hoop dat je een leuke en leerzame tijd hebt daar. Ik blijf je volgen als je dat goed vindt. Groetjes uit Den Helder.

Maarten

Klinkt goed meisje!!! Fijn he dat gevoel!!!! Nou groetjes van je pappie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active