sarayaintheworld.reismee.nl

Meet The Family

gister was het zo ver ! Ik ging the familie ontmoeten.

na redelijk vroeg wakker te zijn ben ik om half 10 gaan rijden. vanaf Genderen moest ik ongeveer een uurtje rijden om bij Heteren op de carpoolplek aan te komen. Dit omdat ik daar had afgesproken met een oud au pair van de familie. vanaf daar zijn we verder gereden naar Gasselte dit was vanaf heteren nog een ruim 1,5 uur dus ik heb gisteren weer genoeg van het land gezien kan ik wel zeggen. vrij weinig file dus dat was wel lekker, er was eigelijk maar 1 file omdat er een ooievaar was aangereden op een snelweg en die was is het water naast de weg terecht gekomen. Veel gepraat onderweg, het was echt fijn dat ik niet helemaal alleen hoefde en kon carpoolen want omdat het een oud au pair was ben ikw eer een stuk wijzer over de familie geworden en het was natuurlijk veel gezelliger dan alleen in een auto.

na dus 2,5 uur rijden en ondertussen heel wat zenuwen opgebouwd te hebben waren we aangekomen in Gasselte. Dit bij het huis van de ouders van feikje, dit is de moeder van het gezin. Eenmaal aangekomen heb ik daar de ouders van feikje, feikje en de kinderen , larissa, ariella en juliano ontmoet. feikje was meteen heel aardig en open wat ik heel fijn vind want daardoor was het allemaal een stuk gemakkelijker, want het is dan ook best ongemakkelijk als je daar net binnenstapt. We konden meteen aan tafel schuiven om te eten. De moeder van feikje had lekker warm gekookt ,lekker hollands. Tijdens het eten al een beetje gepraat over hoe en wat er allemaal te doen is, wat de kinderen doen. Dit vooral omdat juliano zich natuurlijk even lekker moest uitsloven en bewijzen. Na het eten zijn ik en mirjam, de oud au pair samen met de kinderen naar buiten gegaan. Daar zijn we eerst goed lang gaan voetballen wat vooral gepaard ging met het vele (nep) vallen van juliano en ik die bijna in de split ging waardoor er al snel een slappe lach bij ons allemaal ontstond. Na het voetballen hebben we nog head it, catch it gedaan waarbij je precies het tegenovergestelde moet doen (beste verwarrend). en hebben we nog de bal de bal is voor gedaan en hebben we ook nog eens gevolleybald, wat ons moeilijk gemaakt werd door opa die ging namelijk even lekker het grasmaaien met zo een groot machine. feikje was het hier niet mee eens maar wij stapte steeds een stapje naar voor of naar achter en zijn gewoon lekker door gegaan. Na zo een 3 uur buiten te zijn geweest zijn we weer eens naar binnen gegaan. Ondertussen waren de meiden er achter dat ik een BB heb en wilde dus me BBM ping hebben, ik ben daarna dan ook de halve dag gepingt, maar het was wel heel gezellig en nu kunnen we zo ook gemakkelijk contact houden met elkaar. We hebben binnen nog een stukje lekkere vlaai gegeten en ik heb de kinderen een leuk kleinigheidje gegeven. Ieder een boekje uit de efteling wat toch ook echt nederlands is, dit vonden ze allemaal super leuk om te krijgen!! Op de bank hebben we nog lekker wat gekletst met elkaar, vooral over als ik aankom en wat ze allemaal nog gaan doen deze vakantie. Tips en tricks voor als ik er ben en of ik nog vragen had maar die had ik niet nu nog stees niet ik heb er alleen maar heel veel zin in, dat is dan ook wat ik zei. Hierna zijn de kinderen nog verstoppertje gaan doen, ze wilde dat ik ook mee deed maar helaas was het alweer tijd om terug te gaan naar huis. Voor we weggingen zei feikje hoo wacht dan heb ik ook nog wat voor jullie een grabbelton, en ik dacht een grabbelton maa dat is gewoon echt! Een grabbelton met alleen maar brillen en zonnebrillen, merk. Dit omdat anthony de vader van het gezien die er helaas die dag niet bij was, een of andere big boss is bij een bedrijf dat die brillen over de hele wereld levert. Ze hebben dus blijkbaar heel veel brillen over en heb nu een jil sanders zonnebril. echt heel vet, zonnebrillen zal ik dus nog wel genoeg krijgen als ik er ben. Na 800 bedanktje van beide kanten en een afscheid zijn we weer terug naar huis gereden waar ik rond half 8 , 8 uur weer aankwam. Helemaal kapot maar wel echt een super leuke dag gehad te hebben.

Nu is het dus nog een kleine 2 maanden wachten en dan zit ik daar al in huis. Ik heb er super veel zin in!!

Reacties

Reacties

kaatje

Hoi Saraya

Na wat opzoeken op het internet over reisverhalen van au pairs kwam ik op jou profiel terecht. Ik las dat je via interexchange reist en op 29 augustus vertrekt. Wel ik ga ook voor een jaartje naar Amerika en reis ook via deze organisatie. Ik vertrek op 28 augustus. Dus ik neem aan dat wij waarschijnlijk op dezelfde oriëntatie zullen zitten. Als je me wil contacteren, mag je me gerust een mailtje sturen.

groetjes
Kaatje

saraya

he kaatje,
super leuk, dat denk ik ook dan ja!
heb je ook al een blog?
en wat is je email, kunnen we even kijken of het inderdaad klopt haha

groetjes

kaatje

hoihoi,

mijn emailadres is kaatmullebrouck@hotmail.com en mijn reislog is kaatjeintheusa.wordpress.com.
Mijn orientatie zou doorgaa in het new yorker hotel en we zouden naar ons gastgezin moeten vertrekken vanaf 2 september. Zou dit ook het geval zijn bij jou? Anders mag je het gerust via mail sturen ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active