sarayaintheworld.reismee.nl

Tickets!!

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik echt een super leuke vakantie heb gehad in thailand. Want daar ben ik heengeweest en dat zullen de meeste lezers toch wel weten! Het was er heerlijk weer terwijl we toch echt midden in het regenseizoen zat, vrij weinig regen gezien moet ik zeggen!

Maar terwijl ik Thailand lekker aan het genieten was kreeg ik een mail dat mijn tickets er zijn. helemaal blij ben ik nu aangezien het nu allemaal zo dichtbij komt en nu dus ook echt gaat gebeuren. Met de tickets erbij wordt het dus alleen nog maar echter!

Ik zal op 29 augustus vliegen richting JFK airport NY. Ik vertrek om 14.55 uur vanaf amsterdam naar frankfurt en vanaf daar vlieg ik in zo een 8,5 uur naar JFK airport in NY en zal daar om 19.40 uur plaatselijke tijd aankomen. Vanaf daar ga ik naar het New Yorker hotel waar mijn orientatie zal plaats vinden op de 1e september wordt ik 'savonds opgehaald door feikje, de moeder uit het gastgezin.

wat gaat het nu toch allemaal snel! nog maar 14 dagen voor vertrek!