sarayaintheworld.reismee.nl

genoeg te doen!!

Dat is hier zeker , genoeg te doen en daar kom ik langzaam maar zeer zeker elke dag weer achter. Deze week ik ook zoals de eerste weer gevlogen, ik kan het bijna niet geloven dat ik mijn 3e week werk alweer inga en mijn 4e amerika. Deze week ben ik veel gaan uitvogelen,dit aan het einde van de week want aan het begin van mijn week had ik op maandag, een avondje met de au pairs uit garden city, erg gezellig lekker hangen bij starbucks wat hier vooral gedaan wordt haha, dinsdag had ik een au pair avond van interexchange , de eerste keer dat ik de au pairs uit mijn cluster heb ontmoet, dat was ook erg leuk om te doen we zijn die avond spellen en dingen gaan verzinnen voor de picknik die er aan komt maar ben er nog niet helemaal uit of ik daar heen ga of niet! hiersnaast was ook op dinsdag mijn social security binnen dus kom ik woensdag overdag samen met mijn host moeder een bank rekening gaan aanmaken, dus die heb ik hier nu ook , naast mijn gewone nederlandse rekening, ook is woensdag mijn LC( local coordinator) langsgekomen voor het 2 weken gesprek en dat was echt zo voorbij, van haar heb ik ene heel boekwerk gekregen met dingen die hier in de buurt te doen zijn. Donderdag ben ik met aan pair ander au paird the mall in geweest op zoek naar winterjassen die hier nog nergens maar ook echt nergens te zien zijn, naja kan ik in iedergeval nog even sparen. Want dat wil ik hier ook wel graag doen, sparen. Vrijdag ben ik me gaan inschrijven voor de gym, echt super groot als nederland denkt dat health city groot is moeten ze maar eens naar een echte sportschool komen kijken echt niet normaal groooot!

Toen was het dus alweer weekend, vrijdag avond was lekker rustig aan! zaterdag had ik nog geeen idee hoe mijn weekend er nou echt uit zou gaan zien dus ben ik met ricky( ricarda) en tegan lekker gaan eten, hangen, winkelen, hangen en savonds lekker film kijken vanaf mijn bed. Dat was echt een heerlijke dag, en vandaag zondag was helemaal geweldig, ik ben met de trein richting manhatten gegaan wat ongeveer 40 min duurt vanaf het station dat voor mijn huis hier ligt, ik zeg goed te doen!! Eenmaal daar aangekomen was het super leuk om au pairs van de orientatie weer te zien, we zijn lekker op ons gemak richting de liberty iland ferry gegaan niet wetende hoe achtelijk druk het eigelijk wel niet was. Ik kan wel zeggen het was het wachten zeker waard echt heel vet om te doen en we hadden er nog lekker weer bij ook, ook zijn we bij ellis iland geweest waar het meuseum van intergration staat en zijn we of 7 ave. gelopen oftewel fashion avenu wat ik echt super vet vond om al die fashion dingen te zien. Hierna lekker weer even naa times sq waar ik denk nooit van mijn leven genoeg van ga krijgen , vind het daar zo mooi en kleurrijk en leuk! Weer terug in de trein en je bent weer thuis!

Had ik trouwens al verteld over de boston lessen die ik ga nemen, volgens mij niet in mijn blog maar wel op facebook. Ik ga boston lessen nemen , dit houd in 3 dagen cursus over geschiedenis enz van Boston dit begint aanstaande zaterdag en nog 2 dagen in oktober en dan ga ik het eerste weekend van november naar Boston met de groep, daar heb ik ook echt super veel zin in en mooi meegenomen is dat en 45 uren van mijn 60 uren les is die ik moet volmaken! Helemaal goed dus zo aan het begin van het jaar!Nu heb ik dalijk dus al zo veel gezien van hier in de buurt en Boston maar je gaat nooit geloven dat ik nog lang niet alles heb gezien als ik 5 % van alles hier heb gezien dan is dat nog veel want er is echt zoveel te doen, zo kwam mijn hostvader er mee aan de oudste boederij die nog in manhatten staat huis van George W. bush en dat soort dingen, mijn intresse is dus weer gewekt! Genoeg te doen en te zien! Gelukkig heb ik nog een hele lekkere lange tijd hier!

Verder zal ik natuurlijk weer wat leuke fotos van vandaag plaatsen! Vind het echt super leuk dat iedereen zo veel intresse toont en super makkelijk dat je op zoveel manieren contact kan houden!

Reacties

Reacties

Oma

Wat heb je toch een geweldige tijd daar.En wat heerlijk om je zo te kunnen volgen. Enne, ja ik begrijp wat je bedoelt met groooot. Dat kun je niet uitleggen! Dat moet je zien.
Liefs van ons.

Camie

Supervet allemaal saraya :D en wel lekker makkelijk, zo ff met de trein en dan ben je er. Nog heel veel plezier gewenst!
Liefs

mama

Hee, geweldig wat je daar allemaal doet. Goed dat je ook al naar een gym bent gegaan, kan je lekker gaan sporten. En we komen in februari wel kijken hoe groot alles is! XXX

Femke

Wat cool allemaal! Fijn dat je het zo naar je zin hebt, ik ben echt onwijs jaloers!

Ik heb je trouwens een mail gestuurd, heb je die gehad?

Liefsssss

Frans

Hallo Saraya,
Je foto's bekeken en je verhaal gelezen. Ik begin te begrijpen waarom jij daarheen wilde. Zoals te zien en te lezen heb je het heel goed naar je zin en doe je ook een hoop leuke ervaringen op. Nog veel plezier en hou je haaks.

Harriëtte

Hey Saraya!

Leuk om je verhalen te lezen en om te zien hoe enthousiast je erover bent! Ik wil volgend jaar na m'n eindexamen ook met travelactive naar Amerika vertrekken, ik kwam dan ook via hun site op jouw blog terecht.

Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe oud de gemiddelde au-pair daar is die je kent? Ik ben dan namelijk net 18 en ik heb het idee dat de meeste au-pairs veel ouder zijn.

Groetjes, Harriëtte

saraya

he hariette
ik ben nu 20 jaar, en er is niet echt een gemiddelde leeftijd het is heel verschillend er zijn hier au pairs van 18 maar ook van 22 het ligt dus heel verschillend. maar daadwerkelijk merk je niks van leeftijd je zit allemaal hetzelfde, bij een gezin dat niet je eigen is en als au pairs onder elkaar schept dat zelf al een band. om leeftijd hoef je je dus echt niet druk te maken! super leuk dat je dit ook wil doen, grijp de kans zeker!!

Sonja

Super! Ben zo blij dat je het zo naar je zin hebt:)

Oma

Hi,
Wat een verhaal toch weer. Nou, echt je vervelen hoef je daar echt niet en dat is ook niet de bedoeling. Doe maar alles wat mogelijk is. Dan heb je dat maar gehad!! Wij genieten van je verhalen en kijken er naar uit.
Liefs en enjoy!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active