sarayaintheworld.reismee.nl

Happy Halloween

Zo van het warme weer tijden het appelplukken zijnw e zo ineens in de winter beland want zoals redelijk wat mensen vast wel weten heb ik hier als sneeuw gezien afgelopen zaterdag!

De weken vliegen weer voorbij helemaal deze week, vorige week wat minder maar toen heb ik het weekend wel heel leuk gehad veel in de stad geweest en wezen feesten wat ook erg leuk was!

Afgelopen weekend was het helloweekend haha want maandag was het Halloween, dat was echt supervet, helaas gooide de sneeuw hier wat roet in het eten ! nadat het vorige week als steeds kouder werd had ik besloten om op vrijdag avond vooradt ik naar een vriendin ging maar even een winterjasje te gaan kopen en maar goed ook, want het werd als meteen goed koud. Ik werd zaterdagochtend wakker, alleen in huis want de familie was weg en zag sneeuwvlokken naar beneden vallen. Het heeft te hele dag niks anders gedaan dan sneeuwen, overdag zijn we nog even naar een halloweenwinkel geweest want we wilde eigelijk savonds gaan feesten, maar vanwege de sneeuw hebben we dat maar niet gedaan en zijn we bij mijn huis lekker een filmpje gaan kijken, aangezien er genoeg op tv was vanwege halloween! snachts is het gestopt met sneeuwen hier, er is dus niet zo veel gevallen. Hoewel er elders hier in NY state wel veel meer is gevallen maar dat is allemaal up waar toevallig de familie zat, die hadden dan ook zeker 15 cm sneeuw! Ben dan ook echt benieuwd wat deze winter mij gaat brengen. Zondag hebben we on helemaal in ons costuum gehesen en zijn we naar de stad gegaan maar helaas was er eigelijk helemaal nietzoveel te doen en zijn we gewoon lekker ergens in de stad in wat ze hells kitchen noemen gaan eten. Het was wel echt absurd koud. Maandag was het gelukkig weer wat warmer want toen was het echt HALLOWEEN ! De kindern zijn in costuum naar school gegaan en zijn uitschool gaan trick or treate. Ik ben mezelf weer in mijn costuum gaan heisen en ben savonds met een groepje vrienden naar de stad gegaan want daar was een super grote optocht , groter dan de carnavals optochten in nederland en enger! Je ziet wel veel dezelfde enge dingen steeds terug, edward scissorhands, zombies, johnny handsome, chucki, vampieren enz! Maar het was echt super leuk om te zien helemaalomdat het super donker is en dan alles nog enger wordt en je veel lichtjes op de wagens ziet! In het begin stonden we helemaal achterin maar doordat er mensen toch al vroeg weggingen stonden we ook redelijk vroeg al helemaal vooraan en hebben we goede fotos kunnen makern die ik ook even zal plaatsen!

Verder ga ik aankomend weekend naar boston. Zaterdag achtelijk vroeg op en in de trein dan in de bus met zen alle en ben ik er rond de middag tot zondag avond! Ik ben echt heel erg beniewd maar daar schrijf ik volgende week wel weer een blogje over dan!

Reacties

Reacties

Frans

Hoi Saraya,
Nou zelfs met de sneeuw moeten ze daar weer eerder zijn. Voor mij mag je houden hoor want hier lijkt het wel voorjaar met zo'n 16 tot 18 graden.( boven nul dus. Lekker hoor. Ga je nu na alle spokengedoe ook nog eens werken of is dat bijzaak geworden en ga je alleen nog maar uit ? Groetjes uit JD in Holland.

Anouk

Ik hoorde op de radio van de sneeuw! Sneeuw in oktober is raar:P
Ben benieuwd naar je foto's!
Kus

saraya

hahah ik werk zeker wel hoor frans maar om nou daar over te vertellen is niks leuk! ik doe naast mijn werk gewoon erg veel leuke dingen daar ben ik hier natuurlijk ook voor haha!
en anouk ik had inderdaad sneeuw halloweekend maar was niet veel en was toch ook wel erg leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active