sarayaintheworld.reismee.nl

Boston!!

Whiehooee, dit weekend was het dan zover, BOSTON!

Na vrijdag redelijk vroeg naar bed te zijn gegaan en zaterdag extreem vroeg op te moeten staan was het dan zover. Trein in richting NY en vanaf daar met iedereen de bus in en richting Boston. Er waren 3 bussen en ongeveer 150 personen die meegingen op de trip ik zat in bus B bij wat van mij klasgenoten en vrienden maar iedereen zat wel echt verdeeld. de bus vertrok om 8 uur en het inchecke was vanaf kwart voor 8. Vroeg dus! Na dit allemaal gedaan te hebben konden we de bagage kwijt onder in de bus en gaan zitten voor wel 5 uur lang!! In de bus hebben we film gekeken wat gelezen en ook nog even wat geslapen, want moe was iedereen eigelijk wel.

Rond 1 uur zijn we aangekomen in Boston, of eigelijk cambrige want we zijn naar Harvard geweest en ik kan wel zeggen wat is dat groot en anders dan nederland maar wel echt heel leuk om te zien. We hebben even wat tijd gehad om te eten en zelf wat rond te lopen! Hierna hebben we een rondleiding door Harvard en wat van de Harvard gebouwen gekregen. dus duurde ongeveer een uur en rond 3 uur zaten we weer in de bus dit keer naar het centrum van Boston wat ongeveer 10 min verderop is. We zijn toen met de bus lang wat gebouwen gereden en ook lang de MIT. Ook in Boston hebben we een rondleiding gekregen en zo zijn we in het centrum geweest, hebben we litle italy gezien en beacon hill ook hebben we wat dingen uit de freedom trail toen gezien. Dit alles was zo rond 6 uur afgelopen en rond half 7 savond waren we bij ons hotel the Midwest Hotel. Daar hebben we even wat spullen af gegooid en toen zijn we lekker gaan eten wat boodschapjes gaan doen douche en ons bed in gegaan want de volgende ochtend zaten we om 10 uur in de bus en konden we onze eigen gang gaan. Ik en een paar andere meiden zijn we de freedom trail helemaal gaan lopen en heb ik een Harvard sweater gekocht. Ook dit was erg leuk omdat je op deze manier erg zie je erg veel van boston zelf ! om 10 over half 3 moesten we weer verzamelen bij het hotel want om 3 uur zijn we terug naar huis gereden, ook weer 5 uur lang, iets minder deze keer want de buschafeur reed een stuk minder rustig ! weer lekker een filmpje aan en voor we het eigelijk wisten waren we weer in de stad. Vanaf daar weer in het treintje naar huis en rond half 10 savonds was in dan eenmaal weer thuis.

Boston is echt een superstad!! wel een stuk rustiger dan NY maar heel leuk, heb het dan ook zeker naar mijn zin gehad en natuurlijk veel fotos gemaakt die ook weer hier op de site zullen komen!!

Frans

Hoi Saraya,
Leuk dat je het bezoek aan Boston zo leuk vond ondanks het vroege opstaan, maar dan heb je wel lekkere lange dagen om te genieten. Veel plezier verder en tot de volgende keer. Groetjes uit JD