sarayaintheworld.reismee.nl

tussen de drukte door

jeetje wat ben ik druk bezig deze maand! Maar daardoor gaat de tijd wel lekker snel wat natuurlijk aan de ene kant heel jammer is maar aan de andere kant ook super lekker !

Ik zit nog steeds na te genieten van mijn weekend Boston vind die stad echt helemaal het einde maar het is net geen NYC! Het weekend na Boston heb ik het rustig aan gedaan op vrijdag was een van mijn vriendinnen hier jarig en daarvoor zijn we uitgeweest.ik moest en zounieuwe schoenen kopen en ben ik dus de gehele zaterdag naar schoenen op zoek geweest en natuurlijk gevonden heb namlijk lekker warme uggs gekost! Ook waren die zaterdag mijn meiden jarig en die zijn toen 13 geworden geen nederlandse verjaardag nee gewoon lekker rustig en we zijn savonds lekker uit eten geweest met zijn alle. In het restaurant waar we waren werd je eten voor je neus bereid op een grote wokplaat. Echt super vet om een keer mee temaken. De zondag had ik weer een clustermeeting, dit maar voor het goede doel! We zijn voedsel en geld gaan inzamelen bij op een parkeerterein bij een supermarkt en dit alles voor een voedselbank die een thanksgiving organiseert voor de mensen die dit zelf niet kunnen. Het was Koud maar erg gezellig om te doen plus we hadden goed wat eten en 233 dollar opgehaald, ik vind dat we dat maar al te goed gedaan hebben haha!

Mijn weken weer gewoon gewerkt natuurlijk! afgelopen weekend was er op vrijdag weer een vriendin jarig en ook daarvoor zijn we gezellig wat gaan drinken! Zaterdag ben ik samen met tegan op shoppingspree gegaan lekker de hele dag winkelen en savonds naar de nieuwe twilight en ik moet zeggen de bios was helemaal niet zo groot al verwacht!! maar ja er zullen andere zijn hier in de buurt die groter zijn. Zondag was MUSICALDAY, sochtends lekker utislapen en om half 11 in te trein naar NYC daar ben even op melanie een meisje uit mijn cluster gewacht en lekker wat rondgelopen in de stad. Om 2 uur begon Billy Elliot en moet zeggen wat een super vette ervaring om naar een musical te gaan, het was mijn 1e keer en dat nog een op broadway, echt kei gaaf haha! de musical duurde zo een 3 uur en was het zeker waard! Daarnaast was ik door melanie meegevraagd naar radio city, christmas experiance want ze had kaarten voor haar verjaardag gekregen en natuurlijk zeg ik geen nee. Dus dat begon om 7 uur tussen door even wat gegeten en op naar de next was het dus, ook dat was echt super vet ! Een echt kerstverhaal alleen dan met heel veel dans en zang was echt heel leuk om te zien en met de enige echt santa claus!! dus was om half 9 ongeveer afgelopen daarna lekker op mijn gemakkie weer naar huis en was mijn weekend weer over! Op 11 dec ga ik er weer heen alleen dan met mijn cluster!

aankomende week is het op donderdag thanksgiving, op vrijdag black friday en het weekend thanksgiving weekend dus ben heel erg benieuwd hoe alles gaat zijn ! vrijdag gaat alles het kerstspul hier aan dus ook daar ben ik benieuwd naar vooral op dat mijn vader meer heeft of niet haha!. Ook heb ik weer fotos geplaatst dus kunnen jullie weer lekker genieten van mijn fotos !

Reacties

Reacties

Frans

Hoi Saraya,
Nadat ik de foto's bekeken heb begrijp ik ook waarom je nieuwe schoenen moest hebben. Die roze schoentjes van je hadden zeker geen zolen meer na dat bekijken van al die cultuur daar in Boston? Je ziet in ieder geval een hoop mooie en leuke dingen(musicals) en het lijkt erop dat je het nog steeds naar je zin hebt. Houden zo en geniet er maar van. Groetjes uit JD.

saraya

he frans,
hahaha het viel wel mee hoor mijn schoentjes doen het nog goed !! maar ze hebben zeker hun geld opgebracht! maar heb inderdaad vbeel gezien van de geschiedenis van boston moet zeggen dat dat echt super leuk was ! heb het inderdaar nog steeds naar men zin? hoe is het in JD? daar ook alles goed?

oma opa nieuwkoop

hoi meisje is alles goed nou hier ook hoor
gaat het allmaal zo als had gedacht
veel liefs en groetjes van ons doei????

saraya

hai opa en oma!!
met mij gaat het ook prima ben blij dat het met jullie ook goed gaat! het gaat hier helemaal zoals in mijn hoofd , oke mischien niet altijd maar het is helemaal top!
Liefs !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active