sarayaintheworld.reismee.nl

Happy Late Thanksgiving!!

Een beetje laat, maar beter laat dan nooit zeggen we dan maar, want vorige week hebben we thanksgiving gevierd, een echte amerikaanse traditie en ik kan wel zeggen het was heel echt leuk en lekker.

Op woensdag vorige week kwamen de Nederlanders aan, dit was een oud au pair van de familie en haar man die lekker veel nederlandse spullen hadden meegenomen, thee, kaas, pepernoten , speculaas , gevulde speculaas lekker verwend dus ! Op donderdag was het Thanksgiving, mijn hostmoeder was al op woensdag begonnen met koken dus er was op donderdag dan ook genoeg te eten. We hebben eerst lekker met zijn alle buiten gevoetbald en zijn daarna gaan eten. Er was zoveel een hele tafel vol met etenen natuurlijk kalkoen die achtelijk groot was. Eerst aten we kalkoen soep daarna de hoofdmaaltijd en toen hadden we we nogzo een 4 verschillende toetjes erg lekker dus! Na het eten kon er bijna niet gewacht worden om met de kerst versiering te beginnen en bij de tijd dat het avond was stond de boom al. Op de vrijdag erna was het black friday wat betekend dat alles in de uitverkoop gaat en dat begint snachts al. Winkels waren dus super vol, ik ben niet gaan winkelen omdat er normaal ook goede aanbiedingen zijn soms zelf betere. Zaterdag was een redelijk rustige dag en zondag was er weer een familie, de familie waar we upstate zijn geweest met 7 kinderen dat was dus een goede drukte in huis, met hun hebben ook weer uitgebreid gegeten. Hierna ben ik ricky op gaan halen en daarma heb ik film gekeken lekker rustig aan gedaan.

Afgelopen vrijdag moest ik oppassen en ben ik met de meiden een manicure laten doen omdat mijn hostmoeder daar een bon voor had, kan wel zeggen dat dat erg lekker was en dat ik dat vaker ga doen. Ook zaterdag morgen moest ik werken, of naja ik moest de kinderen met de trein in NYC brengen geen probleem dus en ben daarna met ze meegeweest naar santa land in macy's wat echt super vet was en ben met de real santa op de foto geweest echt heel cool dus ! heel anders dan in Nederland.

Deze week was een redelijk heftige week vooral voor mijn vrienden ricky en tegan, voor mij was het redelijk gewoon maar ricky haar opa is overleden woensdag dus daar ben ik toen heen gevlogen om bij haar te zijn samen met tegan en uit te zoeken wat ze wilt doen, ze gaat niet naar huis want ze wilt niet naar huis alleen voor een begrafenis wat ik wel begrijp. En vrijdag heeft mijn andere vriendin tegan een zwaar ongeluk gehad met de auto, ze Heeft zelf gelukkig niks maar dit alles heeft voor ons allemaal wel voor wat stress gezorgt.

Morge is het sinterklaas avond dus ik wens iedereen een fijne sinterklaas maar ik ga nu toch echt voor de kerst hoor haha! Wat ook al bijna is, van mij mag er alleen wel eens wat snow gaan vallen voor het echte kerst gevoel,hoewel we natuurlijk ook al sneeuw hebben gehad met halloween! Vanavond ga ik weer een andere au pair ontmoeten en dan is het maar weer afwachten wat de tijd ons brengt, ik moet wel zeggen de tijd gaat snel al meer dan 3 maande zijn er voorbij !

Reacties

Reacties

Oma

Nou zeg, jouw leventje verloopt in ieder geval NIET saai!!!
Goed dat je naar ricky ben geweest. Veel liefs en geniet van the christmas spirit in the USA.

Frans

Hallo Saraya,
Ik zie het al, al dat snoepen en snaaien houd jou nog wel even bezig daar. En na de feestdagen maar gauw naar de sportschool zeker? Goed van je dat je je vrienden zo steunt. Sterkte daarmee verder. Fijne kerstdagen en geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active