sarayaintheworld.reismee.nl

Merry merry merry xmas !!!

om te beginnen inderdaad merry xmas and a happy newyear !!.

verder wilde ik de hele week al mijn blog schrijven maar schoot het er elke keer bij in! In nl is het nu al lekker kerstavond en hier is alle druk in bereiding om dalijk heerlijk te eten en morgen ook. we dalijk genoeg eten voor een hele week zullen we maar zeggen! ja dat is echt zo, ze pakken hier helemaal uit en ook onder de boom stikt het van de cadeaus!

de laatste keer was het net thanksgiving geweest dus we vliegen van feest naar feest. met sinterklaarkreeg ik alvast een vervroeg kerstcaseau ik ben namelijk naar Z100 Jingle ball geweest.Niemand in nederland kent het maar het is een soort van als je vroeg telekid optredens had maar dan groter. en nog een gelukt was dat we backstage mochtendus dat was echt heel gaaf !De 11 ben ik naar de stad geweest voor mijn meeting we hebben toen de grote rockerfeller center christmas tree gezien echt super gaaf en daarna zijn we naar de rockettes geweest. dat was voor mij de 2e keer maar niks niet minder mooi. vind het nog steeds super gaaf. afgelopen weekend was het kerstinkopen doen, goed veel cadeaus gekocht doen maar ja kerst wordt hier dan ook extreem uitgebreid gevierd super leuk kan ik wel zeggen. Ook ben ik weer de stad ingeweest en zijn we gaan kijken naar onder andere de etalages, die worden emt kerst namelijk helemaal super versierd vooral die van macys! ook zijn we weer bij de kerstboom geweest en zijn we bij verschillende schaatbanen gaan kijken want die zijn ineens overal ! afgelopen maandag zijn de ouders van feikje aan gekomen dus het is hier een nederlands festijn en er wordt alleen maar meer nederlands gegeten. niks mis mee want nederlands eten is gewoon echt wel lekker merk je als je het zo lang niet eet!

Op dit moment is alles druk in bereiding cake, koekjes versieren. eten in de pannen heel de keuken staat vol en we zijn er bijna klaar voor. Ik vind het echt super om hier nu te zijn en om zoveel mee te doen. krijg in iedergeval niet de kans om thuis echt te missen. ik heb gewoon een 2e thuis nu waar ik mijn kerst dit jaar mee vier ! zo zie ik het maar weer!

nogmaals iedereen fijne feestdagen en geniet er van !! Ik zal binnekort wat kerstfotos plaatsen !

liefs

Reacties

Reacties

Oma

Enjoy the most wonderful time of the Year with the really X-mas Spirit!
Merry X-mas and a happy New Year!

Frans

Hoi Saraya,
Dat werk van jou daar in de States is wel erg zwaar als ik jou verslagen lees. Vooral met al de feestdagen nu want je moet steeds weer leuke dingen doen.(Erg hé) Ik wens jou en je 2e familie heel mooie kerstdagen en een heel gelukkig en goed 2012. Geniet ervan.

Colien

Hey Saraya, fijn dat je het als 2e huis ervaart! Blijf genieten, maar dat komt wel goed met al die feesten :P
Alvast een gezellige jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2012!!!
grtz.Colien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active