sarayaintheworld.reismee.nl

Nog een happy new year !!

De feestdagen en vakantie zijn alweer een weekje voorbij hier en volgens mij gaat heel nl nu ook weer aan de bak in de schoolbanken of werk! Want wat is dat een luxe in nl zeg hier gaan ze namelijk de 3e allemaal gewoon weer naar school.

Kerst was helemaal super, heerlijk gegeten en het helemaal naar mijn zin gehad!! meer kan ik er niet van maken. Verder ben ik de week na kerst vrij geweest omdat de fam lekker een weekje op vakantie ging en ik kon dus lekker mijn eigen gang gaan. Heb het lekker rustig gehouden en zou op de woensdag gaan snowboarden maar ze hadden overboekt dus dat ging niet door , met het geluk dat ik vrijdag kon gaan en eigelijk zo goed als niks meer hoefde te betalen omdat het tour bureau een fout had gemaakt. Op de woensdag ben ik dus lekker de stad in gegaan en ben ik naar de brooklyn bridge wallstreet, hudson river park, gegaan en heb ik de Gossip girl tour gedaan wat ook echt super vet was !! En op de vrijdag ben ik dus gaan snowboarden! niet veel sneeuw maar iets om op de boarden, vroeg op de bus in en 4 uur rijden om bijd ee berg te komen maar het was het zeker waard. Heb heerlijk de hele dag op het board gestaan.

Op zaterdag was het NYE en ik heb de mijne op times sq gevierd!! ik heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien kan ik wel zeggen. we waren al vroeg onderweg om een goed plekki te krijgen en we waren dan ook al vroeg in de stad. we stonden eerst super goed voor het podium maar een paar mensen begonnen te duwen en hebben toen alles verpest. uiteindelijk zo rond 4 uur smiddag hadden we onze vaste plek op 46th street en 7th ave. volgens mij, bij de m&m shop redelijk goede plek dus want we konden alles zien de ball waar alles op times sq om draait de optreden op scherm en we konden het horen dus was helemaal goed. Het was een goede lange tijd wachten maar het was het meer dan waard. de ball drop is echt iets om een keer mee te maken en we stonden goed want omdat we op 7th ave stonden konden we ook het vuurwerk aan het water zien. vuurwerk doen ze nietop times sq daar worden gewoon 100derden tonnen confetti naar beneden geschoten! Echt blij dat ik zo mijn oud en nieuw heb kunnen mee maken dit jaar. Maar dat lange wachten doe ik nooit weer behalve als je ergens in een hotel met goed uitzicht zou zitten !!

de dag erna kwam de familie weer thuis en was de vaca al weer over. Heb mezelf dus weer goed vermaakt kan ik wel zeggen! Nu wil ik wel nog een keer hier gaan boarden en ik wil binnekort naar dc dus ben super benieuwd hoe dat gaat zijn.

Ik hoop dat iedereen een fijne kerst en jaarwisseling heeft gehad !!

Reacties

Reacties

Jessica

Heb even snel je verhaaltje gelezen door de drukte door, want inderdaad: het is weer heerlijk druk en stressen met school hier. Wat gaaf hoe je oud en nieuw hebt gevierd!!Dat zou ik ook zeker ooit wel eens een keer willen meemaken!Hoe is het verder bij de familie?Zijn ze een beetje lief voor je?Geniet er maar van daar!
Liefs xx

Frans

Hoi Saraya, jij ook een heel goed 2012 gewenst en dat je gezond mag blijven. Wij hebben een heerlijke Kerst gehad. De 1ste dag lekker samen, de 2e kerstdag met alle kinderen en K&K wezen brunchen. Was erg gezellig. Oud en Nieuw is hier niet zo spectaculair als daar bij jou maar wel mooi vuurwerk gezien. Veel plezier de komende tijd en tot horens. Liefs uit JD.

saraya

Ik vind het ook heel gaaf hoe ik oud en nieuw heb gevierd jes, veder is het helemaal prima en tuurlijk z ijn ze wel beetje lief voor me ;) het is hier gewoon super leuk !heel veel sterkte op school he !! en frans super fijn dat het zo gezellig was had al wel wat van k&k gehoord natuurlijk ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active