sarayaintheworld.reismee.nl

dit is het leven!

Het is alweer even geleden dat ik een blogje heb geschreven maar moet dan ook zeggen de maand januarie is redelijk rustig.

Door de week doe ik de normale dingen zoals het wassen, kinderen weg brengen naar dingen enz. en zo gaat het hartstikke lekker moet ik zeggen. Verder doe ik in mijn weekenden zoals jullie nu ondertussen wel in de gaten hebben leuke dingen en wil ik zoveel mogelijk doen, en daarbij hoort nou eenmaal sparen om die dingen te kunnen doen, helaas ben ik geen ster in sparen maar het gaat !!

Het weekend van de 14e zijn ik en wat vrienden uitgeweest in NYC dit omdat een van de meiden haar verjaardag vieren en van een promoter hier een tafel en alles zou krijgen, lekker goedkoop avondje stappen dus. Het was ook echt super gezellig maar heel anders dan in nederland, waar je in nederland lekker jezelf bent en op je sneakers uitgaat, zie je hier iedere vrouw in een jurk en hakken en zo goed als iedere man wat netter gekleed soms zelfs in een pak. plus de 'club'waar wij waren was leuk maar zo goed als geen dansruimte en iedereen zit dan ook bijna alleen maar. De sfeer was verder wel goed, aangezien we toch wel zelf ons feestje maken. toch ga ik liever in nederland uit !

Afgelopen weekend was het dan zo ver we hadden sneeuw!!!! Het was al voorspeld dat het zou gaan sneeuwen dus hebben we vrijdag niks bijzonders gedaan en zijn we lekker naar de bios geweest lekker een filmpje gekeken. Toen ik dan zaterdag ook wakker werd en sneeuw zag was ik super blij meteen bed uit, lekker met de kinderen wat gegeten en met ze naar buiten gegaan waar ik zo goed als de hele dag met ze heb rond gehangen, sneeuw vloog me om me oren maar was super leuk. Helaas was door de sneeuw wel mijn meeting met mijn cluster afgelast maar oke niks aan te doen. we zouden gaan schaatsen en gelukkig ben ik vrijdag wezen schaatsen want dat wilde juliano o zo graag gaan doen dus zijn we toen geweest. geluk voor mij dus want daardoor heb ik ook de hele dag van de sneeuw kunnen genieten. Er lag ongeveer 5 cm denk ik wat voor hier echt nog niks is, maar in ieder geval iets. de sneeuw is nu al wel weer gesmolten en het is ook niet echt vriezend koud, toch geven ze voor het weekend weer wat kouder aan dus je weet maar nooit.

Aankomend weekend ga ik weer snowboarden op zaterdag dit maar met een vriendin die uit zwitserland komt dus dat moet vast wel goed komen, hoop dat er een beetje goede sneeuw op de bergen ligt. jaja ik weet het wat een feest allemaal. maar door de week ben ik wel continu aan het werk en niet alleen maar zoveel lol aan het beleven als in het weekend haha, daar zijn de weekend nu eenmaal voor toch!!

Reacties

Reacties

Frans

Hoi Saraya,
Heb je voor mij ook zo'n zware baan? Ik bedoel vooral dat zware werk in het weekend, wat zal jij 's maansdags moe zijn zeg. Maak je ook nog wel eens foto's voor deze blog want ik wil ook wel eens zien waar jij door de week aanwezig bent, en in het weekend zo hard aan het werken bent. Hier in JD alles goed. Groetjes maar weer.

saraya

he frans,
ik heb wel fotos maar helaas raakt mijn blog vol en kan ik er bijna geen fotos meer opzetten !! ik zal binnekort wel even kijken voor wat fototjes ! groete aan b en de rest !
doeei

Frans

Hoi Saraya,
Wil jij straks wel goed op K&K passen zodat ze de weg niet kwijt raken in die grote stad daar bij jou? Zou jij me een e-mail kunnen sturen zodat ik jouw een gewoon mailtje kan sturen? Liefs Frans

saraya

he frans, zie je bericht nu pas, mijn email is : rannie_ran@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active