sarayaintheworld.reismee.nl

half way there already

de tijd vliegt want morgen zit ik alweer in een jaar in de usa. ik heb het de laatste weken ook weer erg naar mijn zin gehad, waarneer ook niet. vorige week zijn mijn moeder en karel aangekomen en die gaan deze week weer weg maar daarmee ben ik dus heel veel de stad in geweest. en hebben we veel gezien ook dingen die ik nog niet had gedaan. vorige week had ik dan ook vakantie want de familie was op vakantie naar hawai en kwamen zondag dan ook lekker bruin terug.

ondertussen kon ik dus lekker de stad verder verkennen want daar lijkt je wel nooit klaar mee te zijn. zo ben ik bij top of the rock geweest, op de top van de empire state building, madame tussauds geweest , lekker verschillende restaurantjes geweest, zijn we ( voor mijn de 2e keer) naar lady liberty geweest aka het vrijheids beeld en ellis island. the csi experice gedaan waarin je zelf een moord moet oplossen. en ik denk datik zo gauw de helft van de dingen vergeet die ik heb gedaan. maar als kers op de ijsberg ga ik morge naar marry poppins waar ik ehht super super veel zin in heb. nu is het niet meer mijn eerste broadway maar ik zit wel een stuk dichterbij het podium nu.

verder is er naast alles leuke dingen ook het gewone leven weer begonnen dus weer gewoon wasjes doen, drogen en strijken , bedden opmaken en voor etten zorgen waar ik absoluut geen problemen heb. weer lekker mijn gangetje gaan gewoon he.

verder ben ik in mijn weekenden lekker met mijn vrienden naar de bios geweest niet veel spectaculairs gedaan. 2 vriendinnen van mij die op hun reis waren zijn weer terug. 1 daarvan vertrek maandag naar huis in australie en 1 blijf hier nog voor ongeveer een half jaar. net als ik en als ik zie hoe snel dit half jaar is gevlogen dat dat nu ook wel weer gebeuren. nog maar lekker genieten dus van alles om me heen.

Reacties

Reacties

Oma

Nou, je verveelt je echt niet toch! Wat een plezier allemaal en wat leuk dat jij je moeder en Karel een stukje USA hebt laten zien. Veel fun bij Mary Poppins. Geniet er maar van en bekijk zoveel als je kan dit jaar(nu nog maar een halfjaar)
Liefs van ons.

Frans

Hallo Saraya, mocht je ondanks je harde werken niet even mee naar Hawai? Of moest jij een beetje op je moeder en Karel passen? Maar ja dat is ook best wel leuk om te doen toch en waren ze de jetlag een beetje goed doorgekomen? Maak er van de rest van je tijd maar net zo,n mooie tijd van als het eerste halfjaar en dan zien we elkaarwel weer.(Hoop ik) Liefs Frans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active