sarayaintheworld.reismee.nl

feest en vakantie

het is alweer april en de zon schijnt maar maart en ook april roeren wel hun staart. we hebben hier ondertussen al dagen in de hoge 20ers gehad maar toch ook nog goede koude dagen. vorige week hebben we hier feest gehad omdat juliano jarig was maar vandaag weer, aangezien het zijn feestje is. dus vandaar het feest hier en ook vanaf vanmiddag is het hier vakantie tot en met de 15e lekker lang dus ! betekend voor mij wel veel werken wat niet erg is want vervelen zal ik me dan niet.

verder is het natuurlijk hier st patricks day geweest wat toch echt wel groot feest is hier. vooral in de stad die op dat moment helemaal groen was. we zijn lekker beetje gaan rondwandelen en ergens wat gaan drinken, savonds was het voor mij werken maar dat was niet zo erg. lekker een rustig avondje. Ook ben ik weer in de stad gaan stappe voor een verjaardag van een van mijn vriendinnen en ook dat was erg leuk, wel was is erg , erg , erg blij dat ik mijn sneakers had meegenomen want ik kon gewoon lopen in plaats van zoals de rest deed strompelen.ook heb ik 2 weken geleden wat extra gewerkt.afgelopen weekend heb ik lekker een relax weekend gehad manicure/pedicure filmje kijken lekker rustig dus.daarnaast hangen we gewoon lekker uit in starbucks the mall the gym enz het dagelijkse leventje gaat dan ook gewoon door.

ook heb ik wat ik heel leuk vind maar waarschijnlijk voor andere mensen niet zoveel uitmaakt nieuwe schoenen besteld vans customs die ze niet naar nederland sturen dus dat was wel echt een must om hier te doen. en spaans is begonnen , vind het een erg leuke taal om te leren en ik moet zeggen na pas 2 lessen gaat het erg goed ! En de 20 ga ik voor een weekendje naar DC voor mensen die niet weten wat ik daarmee bedoel , dat is het witte huis enz. dus daar heb ik ook eg veel zin in. En ben dan ook erg benieuwd hoe alles er uit ziet.

verder is het nu nog maar 4 maanden voor ik richting huis komt en de familie is dan ook opzoek naar een nieuwe au pair wat me af en toe wel een raar gevoel geeft omdat ik af en toe nog het gevoel heb dat ik er ent ben en het nog steeds super naar mijn zin heb hier. Aankomende maanden zullen dan ook wel weer vliegen en zal van elk moment gaan genieten en wil nog zoveel mogelijk doen. verderben ik ook de laatste 4 maanden ook gewoon te bereiken via mail skype enz ! ik ga lekker de vakantie hier vieren met de kinderen. en wens iedereen hele fijne paasdagen hoewel ik die hier maar 1 dag heb dit jaar !

Reacties

Reacties

Frans

Hola Amiga Saraya! Que tal? Hier in Julianadorp gaat het nog lekker al is het momenteel mucho frio. Mooi dat je een lekkere vakantietijd tegemoet gaat ook al is het voor jouw dan meer werk want volgens mij vindt je dat ook nog wel leuk. Geniet maar lekker van de komende tijd want voor je het weet zit je in het vliegtuig naar Alblasserdam of omgeving. A pasarlo bien. Frans

Cheyenne

Aaaah het vliegt echt voorbij! Geniet nog even lekker van je laatste maanden ^^
xxxx

saraya

Hola, muy bien muchos gracias frans, ben blij dat het bij jullie ook lekker gaat ! en dankje cheyy k zal er zeker van genieten zie jullie snel weer denk ik zo ! haha

Eline

Hoi,
ik kwam via travel active op jou site terecht. Ik wil graag in au pair gaan werken in Amerika. Nu lijkt het me leuk om contact met iemand op te nemen die als au pair daar nu werkt. Ben je hier toe bereidt?

saraya

hoi eline,
natuurlijk, je kunt me mailen als je wilt, mijn mail is rannie_ran@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active