sarayaintheworld.reismee.nl

vliegen zullen we!

zo eens even kijken waar ik gebeleven ben. ik doe altijd zoveel in een maand tijd dat ik er goed over na moet denken wat het naast het normale werk door de week ookalweer allemaal was.

ten eerste hebben we natuurlijk pasen gevierd. op de zaterdag voor pasen zijn ik en mijn vrienden zelf pasen gaan vieren met een soort van lunch en iedereen bracht dan eten vanuit zijn eigen land mee. ik had lekker boshe bollen en oliebollen gemaakt en kan je zeggen dat smaakte goed haha. verder op de paaszondag zijn we hier naar de parade geweest in het dorp was echt heel leuk en hebben we lekker gegeten. verder niet echt iets heel speciaals. maar wel om natuurlijk met het gezin mee te maken. de week erna was het super lekker weer dus ben ik samen met vrienden gaan picknicken en naar het strand geweest wat echt super lekker was. lekker relaxen op het strand.

het weeken erna op de 20e ben ik naar washington, dc geweest was echt super leuk. eerst 4 uur in de bus helaas maar dat was het wel waard. echt hoekje en gaatje hebben we wel gezien en helaas de belangrijke grote memorials zoals het washington memorial, lincon memorial, en natuurlijk het witte huis. het was op de zaterdag echt super lekker weer dus konden lekker alles buiten bekijken op de zondag heeft het de hele dag geregent dus zijn we naar wat musea geweest wat ook heel leuk was. en toen savonds weer naar huis.

2 weken geleden heb ik ook een super leuk weekend gehad , net als elk weekend eigelijk. op zaterdag hadden we een bootcruise om manhatten heen was echt super gezellig en daarna zijn we nog uitgeweest in de stad wat ook erg leuk was. op de zondag was het weer super lekker weer dus zijn we maar weer naar het strand gereden aangezien dat zo lekker makkelijk kan hier. dat ga ik wel echt missen om zo dicht bij het strand te zitten !

afgelopen weekend was mijn hostmoeder feikje er niet dus ben ik overdag aan het chaufeuren geweest voor de kinderen en savonds hebik , jawel echt waar, een nederlandse au pair ontmoet. de eerste keer hier en volgens mij zijn we ook echt de enige 2 die hier in de buurt van de stad zitten. zij woont in brooklyn dus dat is super dichtbij. we zijn lekker uit eten geweest savonds en nog even lekker naar times sq geweest. afgelopen zondag ben ik met anthony en de kinderen naar bushkill falls in pennsylvani geweest. daar zijn we wezen wandelen. ze noemen het de niagara van pennsylavnia omdat een stuk of 5/6 watervallen zitten in dat gebied echt super leuk om te doen en we hebben lekker veel plezier gehad daar.

verder met betrekkening op de titel weet ik waarneer ik naar huis vlieg. 8 aug 2012 is het dan zover en ik kom de 9e aan op schiphol. de tijd vliegt echt voorbij kan ik jullie zeggen voor ik het weet ben ik klaar met werken. kan ik hier nog lekker gaan rondreizen, naar california gaan en dan ben ik zo weer terug. wat soms wel een dubbel gevoel geeft hoor want vind het hier ook wel echt super leuk. ga het ook echt wel missen. maar gelukkig kan ik gewoon weer verder met school en leuke dingen gaan doen in nederland. ik ben trouwens bijna klaar met mijn spaans dus daar moet ik in nederland maar mee verder gaan. en mijn schoenen waar ik het de vorige keer over had zijn binnen dus ik ben helemaal blij.

verder ga ik deze weken super veel leuke dingen doen dus dat komt allemaal ook de laatste maanden wel goed. het aftellen is bijna begonnen hoewel ik eigelijk ook niet echt wil aftellen natuurlijk.

Reacties

Reacties

Frans

Hallo Saraya,
Zoals te lezen ben je wel lekker druk met alles goed bekijken en genieten. Hoe is het autorijden daar in de stad? Is het veel anders als hier of valt het wel mee? Je kan nu ook al in het Spaans met K&K gaan babbelen want zij zijn ook aan het studeren gegaan heb ik begrepen. Ik hoop wel dat je voor je terug komt nog wel eens wat schrijft op je blog. Ik hoop je dan wel gauw weer eens te zien. Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active